Descriere
Ulei de motor semi sintetic cu viscozitate redusă. Pentru şoferii atenţi la costuri. Lubrifiantul cu viscozitate redusă MoS2 formează o peliculă de lubrifiere foarte rezistentă pe toate suprafeţele metalice cu frecare şi glisare. Avantaje: Cea mai rapidă lubrifiere la pornire şi frecarea minimă în regimul de deplasare cotidian asigură o durată de serviciu extrem de lungă a motorului. Asigură cele mai mari rezerve de siguranţă la pornire şi în faza de încălzire, în cazul solicitărilor extreme precum şi în cazul traficului stop-and-go etc. Creşte fiabilitatea datorită asigurării funcţionalităţii în condiţii anormale. Reduce consum de ulei şi de carburant. Produs dezvoltat special
de firma LIQUI MOLY.
Proprietăți
– protecție excelentă la uzură
– fără efecte nocive asupra convertoarelor catalitice
– comportament bun la pornire la rece
– stabilă la îmbătrânire și vâscozitate stabilă
– curățenia remarcabilă a motorului
– proprietăți excepționale de funcționare de urgență
– potrivit pentru motoare pe benzină și diesel cu și fără turboalimentarea gazelor de eșapament
– lubrifiere instantanee după pornire la rece
Specificaţii şi clasificări :
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ API SL
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,86 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 88,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 164 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 11,2% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 9,0 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare negru/gri
Domeniul de aplicare:
Uleiul de motor pentru motoare cu benzină și Diesel fără filtru de particole diesel DPF. Testat pentru turbocompresoare și convertoare
catalitice.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.