Diametru interior 1: 4 mm,
Diametru interior 2: 2 mm
- Presiune controlată: Furtunul de retur ajută la menținerea unei presiuni controlate în sistemul de combustibil. După ce combustibilul a fost injectat în cilindri pentru a susține procesul de ardere, excesul de combustibil este direcționat înapoi în rezervor prin intermediul acestui furtun. Acest lucru asigură o presiune optimă în sistem, evitând creșterea excesivă a presiunii care ar putea afecta performanța și durabilitatea componentelor.
- Răcirea combustibilului: Combustibilul utilizat în procesul de injectare poate deveni încălzit în timpul acestui proces. Furtunul de retur permite răcirea combustibilului prin expunerea sa la mediul exterior, asigurându-se că acesta nu devine prea fierbinte și că își menține proprietățile necesare pentru o ardere eficientă.
- Evitarea acumulărilor de presiune: Datorită funcției sale de a redirecționa combustibilul înapoi în rezervor, furtunul de retur contribuie la prevenirea acumulării excesive de presiune în sistem. Aceasta este o măsură importantă de siguranță, evitând posibilele daune cauzate de presiuni necontrolate în sistemul de combustibil.
- Protejarea injectoarelor: Furtunul de retur are și un rol în protejarea injectoarelor de combustibil. Prin eliminarea excesului de combustibil și menținerea unei presiuni constante, se reduc șansele de deteriorare a injectoarelor, contribuind astfel la durabilitatea sistemului de injecție.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.