Politică de rambursări și returnări
OilDepot.ro (Moto OilDepot SRL) vă garantează posibilitatea de a vă anula comanda în mod gratuit, cu condiția ca anularea să fie comunicată înainte ca aceasta să fie pusă la dispoziția transportatorului pentru expediere. În caz contrar, va trebui să așteptați până la primirea comenzii pentru a procesa returul.
Pași de urmat:
Veți avea la dispoziție o perioadă de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a efectua returul.
Trebuie să informați OilDepot.ro, în termenul menționat mai sus, despre dorința dumneavoastră de a vă exercita dreptul de a anula contractul de cumpărare prin telefon sau e-mail.
Clientul trebuie să livreze articolul la depozitul OilDepot.ro (JUD. PRAHOVA, SAT LIPĂNEŞTI COM. LIPĂNEŞTI, LIPĂNEŞTI, NR.551), fie personal, fie prin intermediul unei companii de transport.
Costurile de transport sunt suportate de către client, el fiind responsabil pentru orice deteriorare sau pierdere care poate apărea în timpul transportului de returnare.
Odată ce OilDepot.ro primește produsele returnate în depozitul său, acestea vor fi verificate pentru a se asigura că respectă condițiile explicate mai sus.
În cazul în care nu le îndeplinește, nu va fi acceptată și va fi respinsă de către compania de transport, fără posibilitatea de a rambursa suma corespunzătoare articolului returnat.
În cazul în care starea articolului este corectă, OilDepot.ro va contacta utilizatorul pentru a confirma returnarea.
În cazul în care clientul dorește să primească banii înapoi, suma corespunzătoare articolului returnat va fi rambursată prin aceeași metodă de plată utilizată la momentul achiziției.
În cazul în care clientul dorește să schimbe articolul cu un alt articol, suma deja plătită pentru articolul returnat va fi utilizată și se va plasa o nouă comandă cu articolul solicitat.