Ulei motor Liqui Moly Top Tec 6200 LL lV 0W 20 -1L
Descriere
Ulei motor de înaltă tehnologie cu frecare scăzută realizat prin tehnologie de sinteză. Dezvoltat pentru cerințele ridicate ale Audi,
Porsche, Seat, Skoda și VW. Vâscozitatea mai mică a lubrifiantului Longlife IV asigură un comportament excelent la pornirea la rece și
îmbunătățește eficiența motorului. Oferă o reducere suplimentară de cca. 1,5% în consum comparativ cu economisirea deja de
combustibil a Longlife III. Tehnologia inovativă bazată pe p gamă nouă de aditivi garantează o protecție excelentă împotriva uzurii, un
motor mult mai curat și stabilitate mai mare la oxidare. Permite intervale de schimbare a uleiului extrem de lungi (WIV etc.)
Proprietăți
– comportament excelent de pornire la rece – rezistență excelentă la uzură – cea mai mare economie de combustibil – scurtează timpul de pornire – rezistență deosebită la oxidare – protecție optimă la utilizarea combustibilului E10 – crește fiabilitatea operațională – testat pentru turbocompresoare și catalizatoare
Specificații și aprobări:
ACEA C5 • Porsche C20 • VW 508 00 • VW 509 00
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,835 g / cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40 ° C 39,6 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100 ° C 8,1 mm² / s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -40 ° C (MRV) <60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -35 ° C (CCS) <= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vâscozitate 184 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C > = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -60 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 10,3% CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 230 ° C DIN ISO 2592 TBN 8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenușă de sulfat <=0,8% DIN 51575
Numărul de culoare (ASTM) Verde DIN ISO 2049
Domenii de aplicare
Pentru diverse vehicule din gama Audi, Porsche, Seat, Škoda și VW. Utilizabil numai pentru motoare pe benzină și diesel cu filtru de
particule (de exemplu, TSI, TFSI, TDI) care necesită un lubrifiant conform standardului VW 508 00/509 00 sau Porsche standard C20.
Testat pentru utilizare cu turbocompresoare și catalizatoare. După folosirea acestui ulei nu se recomandă intoarcerea la uleiul folosit
anterior.
Recomandare
Respectati reglementările producatorului de funcționare ale vehiculului și motorului. Eficiența optimă este posibilă numai atunci când
produsul este folosit neamestecat.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.