Descriere
Este un ulei de motor de mare performanţă, care asigură un mers lin al motorului, cu o formulă modernă, tehnologie de aditivare şi componenţi de sinteză moderni. Acest ulei de motor este special indicat autoturismelor Diesel încăcate cu funingine, datorită capacităţii de reţinere a murdăriei. El este utilizabil în orice anotimp la automobilele cu motoare Diesel, cu şi fără alimentare turbo (ATL) şi răcitor al aerului (LKK) şi îndeplineşte cerinţele impuse celor mai moderne motoare.
Proprietăți :
– funcționarea lină a motorului
– puterea remarcabilă de curățare a murdăriei
– comportament excelent la temperaturi ridicate și scăzute
– lubrifiere instantanee după pornire la rece
– curățenie ridicată a motorului
– stabilitate mare la forfecare
– stabilitate optimă la îmbătrânire
– rezistenta mare la uzura
– miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comerț
– testat pentru turbocompresor
Clasificări şi specificaţii:
ACEA A3 ∙ ACEA B4 ∙ MB-Approval 229.1 ∙ MB-Approval 229.3 ∙ VW 505 00
LIQUI MOLY recomandă folosirea acestui produs şi la autovehiculele cu următoarele specificaţii:
Peugeot Citroen (PSA) B71 2294 ∙ Renault RN 0710
Date tehnice
Clasa SAE 10W-40 SAE J300
Densitate la 15°C 0,870 g/cm³ DIN 51757
Vâscozitate la 40°C 95,5 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la 100°C 14,0 mm²/s ASTM D 7042-04
Vâscozitate la -30°C < 60000 mPas ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C <=7000 mPas ASTM D 5293
Indice de vâscozitate 150 DIN ISO 2909
HTHS la 150°C >= 3,5 mPas ASTM D 5481
Punct de curgere -36°C DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare 12,0% (Noack) CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 232°C DIN ISO 2592
Numărul total de bază 10,8 mg KOH/g DIN ISO 3771
Cenușă sulfat 1,0 – 1,6 g/100g DIN 51575
Culoare 2,5 DIN ISO 2049
Domeniul de aplicare:
Se pretează în mod optim pentru autoturisme cu motoare Diesel şi turbo, cu şi fără răcire a aerului. Se pretează în mod special pentru
intervale mari de schimb al uleiului şi cerinţe mari impuse motoarelor.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.